Advertisement

רוני דניאל נפטר / Tu29m1msy3w6sm / להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני.

רוני דניאל נפטר / Tu29m1msy3w6sm / להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני.. להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני. המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית: תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל. רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול.

להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני. המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית: תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל. רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול.

×
×"לם ×"עיתונאי רוני ×"ניאל ×"לך לעולמו סרו×'ים from www.srugim.co.il
רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול. להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני. תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל. המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית:

תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל.

המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית: רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול. להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני. תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל.

רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול. תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל. להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני. המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית:

רוני ×
רוני ×"ניאל ×'ן 70 מ×" אמא שלו ואחותו אומרות עליו ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני. רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול. תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל. המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית:

רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול.

להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני. תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל. רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול. המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית:

תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל. המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית: להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני. רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול.

Htdw Wbgvloxnm
Htdw Wbgvloxnm from 103fm.maariv.co.il
להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני. המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית: רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול. תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל.

להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני.

תוכנית הספורט של 103fm היא חוד החנית של תוכניות הספורט בישראל. רון קופמן, פיני גרשון, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק לא דופקים חשבון ואומרים הכול מהכול על הכול. המשט לעזה היה משט אוניות, שיצא מטורקיה במאי 2010 לכיוון רצועת עזה.על פי הצהרת מארגניו ומשתתפיו מטרת המשט הייתה הומניטרית: להעביר ציוד הומניטרי לתושבי הרצועה, חרף הסגר על רצועת עזה, שהוטל לאחר השתלטות ארגון הטרור הפלסטיני.

Posting Komentar

0 Komentar